Bestelprocedure

iGarden is een webwinkel waar u de mogelijkheid heeft om 24 uur per dag, 7 dagen per week via internet artikelen te bestellen. Voor alle duidelijkheid wordt hieronder stap voor stap uitgelegd hoe u artikelen kunt vinden en bestellen via de website.

 

Hoe kunt u artikelen zoeken?

 

Via het hoofdmenu bovenaan op de iGarden startpagina kunt u direct naar de diverse hoofdcategorieën gaan. De diverse hoofdcategorieën in het hoofdmenu zijn achtereenvolgens: "Blokhutten", "Bergingen", "Tuinmeubelen", "Lemax" en "Tuin en Terras".

Als u bijvoorbeeld op "Blokhutten" klikt, gaat u direct naar de categorie "Blokhutten" en ziet u de diverse subcategorieën zoals "Platdak moderne blokhutten", "5-hoekige blokhutten", etc. links bovenaan de pagina.

Als u vervolgens op een van deze subcategorieën klikt, gaat u direct naar het gehele assortiment blokhutten uit deze subcategorie.

Op deze pagina kunt u het getoonde assortiment blokhutten verfijnen door links bovenaan de pagina met behulp van de schuifbalkjes de prijs, breedte en/of diepte te wijzigen.

Vervolgens kunt u op de foto, naam of "Meer info" bij het artikel dat u interesseert klikken om naar de pagina met uitgebreide informatie, eventuele opties en prijzen van het desbetreffende artikel te gaan.

Mocht u over willen gaan tot het bestellen van het artikel dan kunt u via deze pagina het artikel toevoegen aan de winkelwagen.

 

U kunt ook zoeken op trefwoord (zoals bijvoorbeeld de naam of het merk van een artikel) met behulp van de zoekbalk bovenaan de pagina. Typ de zoekterm in de zoekbalk en klik op "Zoeken" om een overzicht van alle gevonden resultaten te zien. U kunt op de gevonden resultaten klikken om door te gaan naar de desbetreffende categorie of artikel pagina.

 

Hoe kunt u artikelen bestellen?

 

Stap 1: Artikelen toevoegen aan de winkelwagen

 

Op de pagina van het artikel van uw keuze treft u, naast informatie over het betreffende artikel, in veel gevallen diverse opties aan. Deze opties kunt u naar wens aan- en uitvinken. Het totaalbedrag staat in de balk onder de opties en zal automatisch veranderen al naar gelang opties worden aan- en uitgevinkt. U ziet dus meteen wat het totaalbedrag voor het artikel en de gekozen opties is.

Om te zien wat de kosten zijn voor het thuisbezorgen van het betreffende artikel, klikt u op "Levertijd en bezorging" rechts naast de prijs van het artikel.

Als u uw keuze heeft gemaakt uit de diverse opties en over wilt gaan tot bestellen, kunt u het artikel met gekozen opties in de winkelwagen plaatsen door op de knop "Plaats product in winkelwagen" (rechts onderaan de pagina, naast het totaalbedrag) te klikken.

U kunt het aantal artikelen dat u in de winkelwagen wilt plaatsen aanpassen door het aantal in te typen in het venster naast de knop "Plaats product in winkelwagen".

Na het klikken op de knop "Plaats product in winkelwagen" zal deze eerst veranderen in "Bezig met toevoegen..." en vervolgens in "Product is succesvol toegevoegd" wanneer het toevoegen aan de winkelwagen gelukt is.

Rechstboven op de pagina zult u in de winkelwagen de door u toegevoegde artikelen zien verschijnen.

 

Stap 2: Inhoud van de winkelwagen bekijken en aanpassen

 

Om de inhoud van uw winkelwagen te bekijken klikt u op de knop "Inhoud bekijken" in het Winkelwagen venster rechts bovenaan de pagina.

U ziet nu een uitgebreid overzicht van de door u in de winkelwagen geplaatste artikelen en opties, het aantal en de prijzen.

Als u een bepaald artikel uit de winkelwagen wilt verwijderen, klikt u op "Verwijderen" naast het betreffende artikel of vult u in venster voor het aantal van het betreffende artikel een "0" in. De inhoud van de winkelwagen en de getoonde prijzen zullen hierop automatisch aangepast worden.

Mocht u het aantal van een bepaald artikel in de winkelwagen willen wijzigen dan kunt u dit doen door het gewenste aantal in te vullen in het venster naast de stuksprijs van het betreffende artikel.

 

Naast de inhoud van de winkelwagen staan ook de bezorgkosten voor bezorging aan huis van de geplaatste artikelen weergegeven. Mocht u hier meer informatie over willen zien, klikt u dan op "Meer info over bezorgkosten".

 

Wilt u uw bestelling af komen halen op locatie? Klikt u dan op "Ik wil mijn bestelling afhalen". U ziet dan een stukje tekst met uitleg over deze optie en een knop "Ik kom mijn bestelling afhalen". Als u op deze knop klikt, zullen de bezorgkosten uit de inhoud van de winkelwagen verdwijnen en komt er te staan dat de bestelling afgehaald wordt.

 

Om verder te winkelen klikt u op "Verder winkelen".

 

Om uw bestelling definitief te plaatsen en naar de kassa te gaan, klikt u op de knop "Naar de kassa".

 

Stap 3: Plaatsen van de bestelling

 

a) Nieuwe klanten

 

Om veilig en makkelijk te kunnen bestellen vragen wij nieuwe klanten een aantal gegevens in te vullen waarmee een account in ons systeem aangemaakt wordt. Met uw emailadres en door u gekozen wachtwoord kunt u in het vervolg dan inloggen op uw account en uw bestellingen en de status daarvan volgen en eventueel uw gegevens wijzigen.

U kunt uw gegevens invullen en vervolgens klikken op de knop "Doorgaan: Adres gegevens invullen".

In het volgende scherm kunt u uw adresgegevens invullen en eventueel een ander adres opgeven voor de bezorging, uiteraard indien van toepassing.

Om door te gaan klikt u op de knop "Doorgaan: Gegevens controleren" .

Op deze pagina ziet u een overzicht van uw bestelling en staan de bezorg- en factuuradres gegevens weergegeven.

Het is belangrijk deze gegevens goed te controleren en deze indien nodig aan te passen.

Wanneer alle gegevens correct zijn, klikt u op de knop "Naar betalen"

 

Op deze pagina ziet u de diverse betaalmogelijkheden voor uw bestelling. U heeft de keuze uit betaling met iDeal, betaling per bankoverschrijving en, in veel gevallen, betaling onder rembours (bij levering).

Kies uw gewenste betaalmethode en klik op de knop "Bestelling plaatsen" om uw bestelling te plaatsen.

Als u ervoor heeft gekozen om te betalen met iDeal, klikt u op de knop "Betalen via iDeal - Klik hier" om naar uw eigen bankomgeving te gaan.

Vergeet u niet om na het afronden van uw betaling terug te keren naar de website van iGarden.

U krijgt nu automatisch een email ter bevestiging van het plaatsen van uw bestelling.

Indien u gekozen heeft voor betalen per bankoverschrijving of betaling onder rembours bevat uw orderbevestiging nadere informatie m.b.t. het betalen van uw bestelling.

b) Bestaande klanten

 

U kunt uw emailadres en wachtwoord invullen en vervolgens op de knop "Inloggen" klikken om naar de pagina te gaan met een overzicht van uw bestelling en de bij ons bekende bezorg- en factuuradres gegevens.

Het is belangrijk deze gegevens goed te controleren en deze indien nodig aan te passen.

Wanneer alle gegevens correct zijn, klikt u op de knop "Naar betalen"

 

Op deze pagina ziet u de diverse betaalmogelijkheden voor uw bestelling. U heeft de keuze uit betaling met iDeal, betaling d.m.v. bankoverschrijving en, in veel gevallen, betaling onder rembours (bij levering).

Kies uw gewenste betaalmethode en klik op de knop "Bestelling plaatsen" om uw bestelling te plaatsen.

Als u ervoor heeft gekozen om te betalen met iDeal, klikt u op de knop "Betalen via iDeal - Klik hier" om naar uw eigen bankomgeving te gaan.

Vergeet u niet om na het afronden van uw betaling terug te keren naar de website van iGarden.

U krijgt nu automatisch een email ter bevestiging van het plaatsen van uw bestelling.

Indien u gekozen heeft voor betalen per bankoverschrijving of betaling onder rembours bevat uw orderbevestiging nadere informatie m.b.t. het betalen van uw bestelling.

 

Na het plaatsen van de bestelling staat deze in ons bestelsysteem en zullen wij de bestelling controleren.

Als u gekozen heeft voor bezorging aan huis zullen we contact met u opnemen voor het maken van een bezorgafspraak tenzij het een bestelling betreft die met de pakketdienst naar u verzonden wordt.

Als u ervoor gekozen heeft om de bestelling af te komen halen op locatie, zullen wij contact met u opnemen wanneer de bestelling voor u klaarstaat.

 

Hoe kunt u een bestelling annuleren?

 

Mocht u zich na het plaatsen van de bestelling via de website bedenken en de bestelling willen annuleren, stuurt u dan een mailtje naar info@igarden.nl of belt u met 0492-345540 of +31-492 345540 wanneer u vanuit het buitenland belt.

Winkelwagen
Momenteel heeft u nog geen items in uw winkelwagen.
Profiteer van kortingen!
Klanten over iGarden

Vragen?

Bel of e-mail ons!

0492 34 55 40
Vanuit het buitenland:
+0031 492 34 55 40

Stuur een e-mail »