Veilig bestellen en betalen

Betaal uw bestelde producten veilig online

 

U kunt bij iGarden op meerdere manieren veilig betalen: via iDEAL, per bankoverschrijving of bij levering (onder rembours).

 

ideal-logo.jpg

1.  Betaling via iDEAL (uitsluitend via Nederlandse banken)

 

Betalingen via iDEAL zijn alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen via uw eigen bank.

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of Triodos Bank, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank.

 

2. Bankoverschrijving

 

U kunt uw bestelling ook vooruit betalen door middel van een bankoverschrijving. Maak het verschuldigde totaalbedrag dan over op Rabobank rekeningnummer NL39 RABO 0149 6805 38 t.n.v. iGarden te Helmond onder vermelding van uw bestelnummer. In dit geval gaan wij pas tot verwerking van de bestelling over als de betaling ontvangen is. De verwerking van uw betaling kan enkele dagen duren. Vervolgens gelden de levertijden die op dat moment op de site vermeld staan.

 

3. Betaling bij levering (onder rembours)

 

Het is voor u ook mogelijk om uw aankopen pas bij levering te betalen (onder rembours). U betaalt het totaalbedrag dan aan de chauffeur bij levering van uw bestelling. Graag betalen met contant geld (gepast) of per pin in geval van levering van een blokhut of garage.

Voor de artikelen waar de optie betalen onder rembours niet standaard staat aangegeven kan dit op aanvraag. Neem dan eerst contact met ons op. We vragen dan om een aanbetaling van maximaal 50% van het totaalbedrag. De gemaakte rembourskosten zijn voor de klant. Deze rembourskosten zijn afhankelijk van de productcategorie.

 

Aanbetaling

 

Voor bepaalde artikelen vragen wij om een aanbetaling voordat we de verwerking van de bestelling in gang kunnen zetten. Dit zijn bijvoorbeeld:

  • maatwerkartikelen;
  • artikelen die speciaal voor u besteld worden;
  • artikelen die speciaal voor u behandeld worden met bijv. een impregneermiddel of beits
  • producten van het merk Biohort.
Winkelwagen
Momenteel heeft u nog geen items in uw winkelwagen.
Profiteer van kortingen!
Klanten over iGarden

Vragen?

Bel of e-mail ons!

0492 34 55 40
Vanuit het buitenland:
+0031 492 34 55 40

Stuur een e-mail »