Veel gestelde vragen

1. Kan mijn bestelling thuisbezorgd worden?

 

Ja, wij kunnen uw bestelling thuisbezorgen. De eventuele extra kosten die dan in rekening worden gebracht zijn per productgroep verschillend. Deze bezorgkosten kunt u per product onder 'Levertijd en Bezorgkosten' vinden.

 

2. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

 

Binnen iGarden worden de betaalvoorwaarden, daar deze per product(groep) verschillen, weergegeven onder de FAQ per productcatogorie.

 

3. Wanneer wordt de bestelling bezorgd?

 

Onze levertijden verschillen per productcategorie. Om deze reden staat op onze website bij ieder product specifiek aangegeven met welke levertijd u rekening kunt houden. Mochten hier wijzigingen in ontstaan dan wordt u hiervan op de hoogte gesteld door onze klantenservice.

 

4. Heb ik een e-mail adres nodig om te kunnen bestellen?

 

Ja, u ontvangt per e-mail een bevestiging en een factuur van uw bestelling.

 

5. Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn eigen adres laten leveren?

 

Ja, in dit geval dient u echter op het bestelformulier direct het afleveradres te vermelden of dit als opmerking bij de bestelling te vermelden.

 

6. Ontvang ik een orderbevestiging?

 

Ja, uw bestelling wordt per e-mail bevestigd.

 

7. Ontvang ik een aankoopbewijs?

 

Na levering ontvangt u een online factuur, deze is tevens uw aankoopbewijs

 

8. Overig


Mocht u uw vraag hierboven niet tegengekomen zijn, dan kunt natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Dit kan per e-mail. iGarden stelt iedere reactie op prijs en horen graag van u. We streven ernaar om u zo spoedig mogelijk van een antwoord te voorzien.

Winkelwagen
Momenteel heeft u nog geen items in uw winkelwagen.
Profiteer van kortingen!
Klanten over iGarden

Vragen?

Bel of e-mail ons!

0492 34 55 40
Vanuit het buitenland:
+0031 492 34 55 40

Stuur een e-mail »