Veilig betalen


Betaalmethoden

U kunt bij iGarden op een aantal manieren betalen. De drie mogelijke manieren van betalen zijn: betalen via iDEAL, betalen per overschrijving of betaling bij levering (rembours).

Betalen via iDEAL
Betalingen via iDEAL zijn alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen via uw eigen bank. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ABN AMRO (voorheen Fortis Bank NL), ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of Triodos Bank, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank.

Betalen via een bankoverschrijving
U kunt uw bestelling ook vooruit betalen door middel van een bankoverschrijving U kunt het totaalbedrag overmaken op Rabobank rekeningnummer NL 39 RABO 0149 6805 38 t.n.v. iGarden te Helmond onder vermelding van uw bestelnummer. In dit geval gaan wij pas tot verwerking van de bestelling over als de betaling ontvangen is. De verwerking van uw betaling kan enkele dagen duren. Vervolgens gelden de levertijden die op dat moment op de site vermeld staan.

Betalen bij levering
Wij bieden de mogelijkheid om al uw aankopen pas bij levering te betalen (onder rembours). U betaalt het totaalbedrag dan aan de chauffeur bij levering van uw bestelling met contant geld (graag gepast betalen) of per pin in geval van levering van een blokhut of garage. Voor de artikelen waar de optie betalen onder rembours niet standaard staat aangegeven kan dit op aanvraag. In dit geval kunnen we om een aanbetaling vragen van maximaal 50% van het totaalbedrag en zijn de gemaakte rembourskosten voor de klant. De rembourskosten zijn afhankelijk van de productcategorie.

Een aanbetaling doen
Voor bepaalde artikelen vragen wij om een aanbetaling voordat we de verwerking van de bestelling in gang kunnen zetten. Dit zijn bijvoorbeeld maatwerk artikelen, artikelen die speciaal voor u besteld moeten worden of speciaal voor u behandeld worden met bijv. een impregneermiddel of beits. Voorbeelden van deze artikelen zijn maatwerk blokhutten, producten van het merk Biohort en vooraf geimpregneerde of op kleur gespoten blokhutten en garages.

Betalingsherinnering
Wanneer u van ons een betalingsherinnering heeft ontvangen, dan hebben wij voor de bestelling nog geen betaling van u ontvangen. U wordt dan verzocht het bedrag zo snel mogelijk over te maken, om het leveringsproces alsnog in gang te zetten.

Winkelwagen
Momenteel heeft u nog geen items in uw winkelwagen.
Profiteer van kortingen!
Klanten over iGarden

Vragen?

Bel of e-mail ons!

0492 34 55 40
Vanuit het buitenland:
+0031 492 34 55 40

Stuur een e-mail »