Klantenservice

Vertraging tijdens verzending

Status van verzending
In uw account kunt de de status van uw bestelling bekijken. Als uw bestelling de status “Verzonden” heeft, maar u heeft binnen de aangegeven levertijd nog niets ontvangen, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij raden u aan hierbij uw klantnummer en/of bestelnummer bij de hand te houden, zo kunnen wij u sneller op weg helpen.

Een bestelling heeft de status geannuleerd
Een bestelling kan om verschillende redenen de status “geannuleerd” bereiken. Het kan zijn dat het artikel niet leverbaar is of wij hebben uw betaling binnen de betalingstermijn nog niet ontvangen. Wanneer u zelf het artikel of de gehele bestelling annuleert, vervalt de betalingsverplichting en krijgt de bestelling de status “geannuleerd”. Wanneer u intussen al voor de bestelling had betaald, storten wij het bedrag terug op uw rekening. Als u de bestelling opnieuw wilt plaatsen kunt u dit doen door de artikelen opnieuw in de winkelwagen te plaatsen.

Levering in het buitenland
Wanneer er een bestelling uit het buitenland wordt geplaatst kan er om een bezorgtoeslag gevraagd worden of wanneer een leveradres ver uit de richting van de normale transporteur ligt. Denk hierbij aan levering naar de waddeneilanden, het kustgebied van Belgie en de grensstreek met Frankrijk. Heeft u vragen over de bezorgkosten of wilt u weten of in uw geval een bezorgtoeslag van toepassing is, neemt u dan contact met ons op.

Verzendkosten

Categorieën Prijs
A.C.D. Tuinkassen, Biohort metalen bergingen en opbergboxen, Blokhutten, Lifetime bergingen € 0,00
Lemax € 6,95
Terrasverwarming, Tuin beits, Tuinkassen en kweekbenodigdheden, Tuinverlichting en brievenbussen, Vijverartikelen, Weber barbecues € 9,95
Keter kunststof bergingen, Natuurlijke tuinafscheidingen € 39,95
Garden Home kunststof bergingen, Gardenplus Sierhekwerk, Tuinhaarden en barbecues, Tuinmeubelen, Yardmaster metalen bergingen € 49,95